maandag 14 januari 2008

Serieel Beeld - periode 2

Opdracht: De ingrediënten van de keukenkast.
met diverse materialen uit de keukenkast onderzoek doen door middel van het vormen van volume, gewicht en bekendheid met het materiaal leiden tot gedachten, ideeën, herinneringen, beeldindrukken, geluidsinvallen, enzovoorts.


Hier heb ik diverse proefjes bij gemaakt met verschillende materialen en samengevoegd zoals hieronder te zien is.
v.l.n.r.: schuddebuikjes, appelstroop, rietsuiker, korreltjesthee, mosterdzaad en gemalen koffie.
v.b.n.b.: bovenste rij: mijn associatie of herkomst van het product. tweede rij: vermengd met water. derde/vierde rij: smaak opgeschreven met het product (m.b.v. lijm behalve de appelstroop want die plakte vanzelf.)


Hieronder heb ik de eigenschappen van deze ingrediënten opgeschreven.



Daarna ben ik met enkele van mijn onderzochte materialen drie eindfilmpjes gaan maken.






Geen opmerkingen: